עורך דין הגירה

עורך דין לענייני הגירה

בכל מדינה נושא ההגירה הוא נושא מורכב. ניתן לראות שבמדינות בהן חוקי ההגירה נוקשים פחות ההגירה מביאה לשינויים דמוגרפיים כפי שקורה במדינות באירופה כמו צרפת, אנגליה וגרמניה. בישראל נושא ההגירה הוא מורכב וגם רגיש בשל העובדה שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ורוצה לשמור על צביון זה. לכן, בישראל אחד מדיני ההגירה החשובים הוא חוק השבות המדבר על זכותו של כל יהודי להגר לישראל יחד עם משפחתו, כולל ילדים ונכדים. עם זאת, הגירה עבור אדם שאינו יהודי היא מורכבת ולא בקלות ניתן לכך אישור הכולל הענקת אזרחות. עורך דין לענייני הגירה המכיר היטב את הנהלים, את דיני ההגירה ובכלל את ההתנהלות מול הרשויות יוכל לסייע ולהפוך את התהליך לנוח ופחות מסורבל.

עורך דין לענייני הגירה- מהן האפשרויות להגר לישראל?

כאמור, האפשרות הנוחה והפשוטה ביותר להגר היא עבור יהודים הזכאים לכך מתוקף חוק השבות. עבור אדם שאינו יהודי, הדרך הפשוטה יותר (אם כי גם היא ארוכה ומסורבלת) היא בעקבות נישואים או קשר של ידועים בציבור עם אזרח ישראלי. גם אז התהליך הוא ארוך ומורכב ולכן חשוב לפנות אל עורך דין לענייני הגירה כבר בתחילת התהליך עוד לפני הגשת הבקשה להגירה וקבלת אזרחות. עורך דין לענייני הגירה ידאג להגשת בקשה מנוסחת היטב ובצירוף כל המסמכים הנדרשים. בני הזוג יידרשו לעבור ראיונות ותחקירים ומעקב במשך מספר שנים עד לקבלת האזרחות. עבור אדם ללא קשר של נישואין או ידועים בציבור הדברים יהיו מורכבים אף יותר. ישנם תנאים שונים בהם יצטרך לעמוד כמו שהות ארוכה בישראל לפני הגשת הבקשה, ידיעת השפה העברית במידה סבירה ועוד. הוא יצטרך להוכיח את הקשר לישראל ולהסביר את רצונו להגר אליה. ליווי של עורך דין לענייני הגירה יסייע מאוד בדבר.

קבלת אשרות בעזרת עורך דין

עורך דין לענייני הגירה לא עוסק רק בענייני ההגירה וקבלת אזרחות שהן ארוכות טווח אלא בכלל בכל הקשור לכניסה לארץ וקבלת אשרות שונות לשהות בה. עורך דין המומחה בתחום יטפל גם באשרות כניסה ועבודה של עובדים זרים, כולל מומחה זר אשר לעיתים נדרש להגיע באופן מיידי ולאורך זמן כך שסידור אשרה צריך להיות מיידי. כך גם לגבי הארכת אשרה לעובדים זרים מטעמים הומניטריים ועוד. משרד עו"ד הראל נבון עוסק בכל הקשור לענייני הגירה, אזרחות ואשרות ומטפל גם במקרים מורכבים במקצועיות ורגישות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

עורכי דין הגירה לישראל

היום, כאשר העולם הוא כפר גלובלי בו ניתן לתקשר בקלות רבה עם אנשים מהקצה השני של העולם, נוצרים חיבורים רבים וקשרים שאינם תלויי מדינה ומיקום. עם זאת, ככל שהקשר מתפתח, כך ירצו אותם אנשים לשהות זמן ממושך יותר ביחד עד מעבר לחיים משותפים. כך גם קורה לישראלים רבים המטיילים בעוללם, עובדים בחו"ל ופעמים רבות מכירים בן/ בת זוג והדבר הופך לקשר רציני. האפשרות היחידה לקיום חיים משותפים היא הגירה, בין אם הגירת הישראלי/ת למדינת בן/ בת הזוג ובין אם להיפך- הגירת בן/ בת הזוג הזרים לישראל. תהליך הגירה לישראל אינו פשוט ותלוי הוכחות הקשר וגם זמן. עורכי דין הגירה לישראל אשר יעמדו לצד הזוג יהפכו את התהליך לפשוט ככל שניתן.

כיצד יכולים עורכי דין הגירה לישראל לסייע בתהליך?

תהליך ההגירה לישראל הוא מורכב. הסיכוי לקבל אזרחות ישראלית בסופו של דבר עולה משמעותית כאשר מדובר בבן/ בת זוג, במיוחד אם הזוג נשוי, אך עדיין הזוג נדרש לעבור ראיונות רבים לאורך מספר שנים, להציג מסמכים המעידים על הקשר ביניהם, תמונות ועוד. לאורך השנים בן/ בת הזוג הזרים מתקדמים ב"סולם האשרות" שמתחיל מאשרת תייר רגילה דרך וויזת עבודה ולאחר מכן תושב  זמני ואז תושב קבע. האזרחות מגיעה לאחר מכן. התהליך כולו לוקח מספר שנים. עורכי דין הגירה לישראל ידאגו לצמצם את הבירוקרטיה והסרבול בתהליך ככל שניתן, ידאגו להגיש בקשה מנוסחת היטב להגירה ואזרחות ובכל שלב או בעיה שצצה יעמדו לצד בני הזוג.

הגירה שאינה מתוקף נישואין או זוגיות

עורכי דין הגירה לישראל מלווים מקרים שונים של הגירה, כולל כאלה שאינם קשורים לזוגיות או נישואין עם אזרח ישראלי. אחד המצבים הוא של עובד זר אשר נולדו לו ילדים בישראל אשר חיים כישראלים לכל דבר ומעוניין להשתקע בישראל. כאן הדברים הם מורכבים יותר. אותו אדם יצטרך להוכיח את הקשר שלו לישראל, את העובדה שהוא שוהה בה כבר מספר שנים, שהוא יודע עברית ברמה סבירה ועוד. עדיין הסמכות לאישור תושב קבע ואזרח היא בידיו של שר הפנים שיכול להחליט לכאן או לכאן. עורך דין בעל ניסיון ובקיאות חוקי ההגירה יעמוד לצידו של מבקש האזרחות גם במקרה בו קיבל סירוב ויוכל להצליח על סמך בסיס משפטי לשנות את ההחלטה. משרד עו"ד הראל נבון מתמחה בכל הקשור להגירה וקבלת אזרחות והתמודד בהצלחה ובמקצועיות גם עם מצבים מורכבים, כולל סירובים. מוזמנים ליצור קשר.

עו"ד הגירה

אם יהודים זכאים להגר לישראל כמעט ללא תנאים (כשמצב חריג יכול להיות אדם בעל עבר פלילי משמעותי), כשמדובר על אדם שאינו יהודי הדברים מורכבים, כשבסופו של .תהליך ארוך יתכן שאותו אדם יקבל אזרחות אך יתכן גם שלא. האפשרות לקבלת אזרחות ניתנת בעיקר לזרים אשר נשואים לאזרח/ית ישראלי/ית או לפחות נמצאים בקשר של ידועים בציבור או רצון לבניית בית. חובת ההוכחה שמדובר על קשר רציני וארוך טווח, גם במצב של נישואין, מוטלת על בני הזוג. מצב בו טיב קשר נבחן ע"י הרשויות הוא מצב לא טבעי ולא נעים לאף זוג ולכן חשוב לעבור את התהליך בצורה המהירה והקלה ביותר שניתן. לכן, פניה אל עו"ד הגירה כבר בתחילת התהליך היא חשובה.

כיצד יכול עו"ד הגירה לסייע לקיצור תהליכים?

תהליך ההגירה הוא מורכב ובנוי שלבים הנפרשים על פני מספר שנים. גם עבור זוג נשוי כאמור הדברים אינם מתקבלים כמובנים מאליהם וחובת ההוכחה על הזוג. אם זהו זוג עם ילדים הדברים יכולים להיות קלים יותר להוכחה אך בכל מקרה התהליך יהיה כרוך בראיונות של בני הזוג יחד ולחוד, תחקירים ועוד. בן הזוג הזר יצטרך לשהות זמן ממושך בארץ לפני שיקבל מעמד תושב קבע ולאחר מכן אזרח. עו"ד הגירה יסייע כבר בהגשת הבקשה בצורה המשכנעת ביותר שאכן מדובר פה בקשר רציני ובכוונות אמיתיות לבנות בית בישראל. לכך יצורפו כל המסמכים הנדרשים כך שתהליך יוכל להתקדם קדימה. לאורך כל התהליך יעקוב עו"ד הגירה באדיקות אחר התקדמותו ויתערב בכל מצב בו ישנם עיכובים או סרבולים מיותרים.

לבחור את עורך הדין שיעמוד לצידכם עד השלמת התהליך

כיוון שנושא ההגירה לישראל הוא מורכב מאוד וגם שאין חוק אחד חד משמעי הנוגע לכולם, חשוב לבחור עו"ד הגירה שיהיה בעל ניסיון רב בליווי תהליכי הגירה בהצלחה. כדאי שיהיה לו ניסיון בליווי התהליך בסוגים שונים של מקרים ומצבים, בין היתר ליווי קבלת אזרחות להורה של בן הזוג אשר מתגורר בחו"ל, כאשר מדובר על אדם המעוניין להגר לישראל ללא נישואין או קשר זוגי רציני לאזרח ישראלי ועוד. ככל שהתמודד עורך הדין עם מצבים מורכבים יותר בהצלחה כך עולה הסיכוי שיוכל לסייע גם לכם. משרד עו"ד הראל נבון מתמחה במשפט המנהלי- אזרחי לרבות ענייני הגירה, אזרחות ומתן אשרות. המשרד מטפל בכל מצב, מורכב ככל שיהיה, במקצועיות ורגישות. מוזמנים ליצור קשר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

יועץ נגישות אתרי אינטרנט
יועץ נגישות אתרי אינטרנט

אתרי אינטרנט הם כלי בסיסי היום להעברת מידע, מתן שירות וכמובן כלי לרכישת מוצרים. אתרי אינטרנט צריכים לשרת הן את הגורם שבחר להקים אותו, בין אם זה עסק, רשות מקומית

קרא עוד >>
ויזת עבודה לישראל

אולי תופתעו לשמוע, אבל ישראל היא מדינה 'קשוחה' כשזה מגיע לביקורת הגבולות ועבור מי שאינו אזרח המדינה או זכאי עליה במסגרת חוק השבות, קבלת ויזה אינה תמיד עניין של מה

קרא עוד >>
ביטול גירוש מישראל

כאזרחים ישראלים אנחנו חסינים מסכנת גירוש. חלק מהעניין של 'להיות אזרח' זו הידיעה שכאן זה הבית וגם אם נעשה עבירות חמורות ונרצה מאסר ארוך אף אחד לא יכול להעלות אותנו

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: