עורך דין אזרחות ישראלית

קבלת אזרחות בישראל יכולה להיות פשוטה יחסית אך גם מורכבת, הדבר תלוי האם אדם הוא יהודי או לא. במסגרת חוק השבות רשאי כל אדם יהודי להגר  ויחד איתו רשאים לקבל אזרחות בן/ בת הזוג וגם ילדיו ונכדיו ומשפחותיהם. הדברים מורכבים הרבה יותר כאשר מדובר על אדם שאינו יהודי. הדרך הפשוטה יחסית עבור אדם שאינו יהודי לקבל אזרחות ישראלית היא כאשר הוא נשוי לאזרח ישראלי או ליהודי המעוניין לעלות ארצה. עם זאת, גם כאן דברים הם מורכבים וממושכים, כרוכים בהרבה מאוד בירוקרטיה ולכן חשוב שהתהליך ייעשה בליווי עורך דין אזרחות ישראלית שיש לו ניסיון רב בפרוצדורה זו ובקיאות רבה בדיני הגירה.

כיצד מסייע עורך דין אזרחות ישראלית בתהליך?

כאמור, גם כאשר מדובר על נישואין לאזרח ישראלי כפי שקורה לא מעט פעמים, הדרך לקבלת אזרחות עבור בן/ בת הזוג הזרים אינה פשוטה. המדינה רוצה לוודא שאכן מדובר בקשר אמיתי ורציני ולא נישואים פיקטיביים שמטרתם היא קבלת האזרחות ולאחר מכן כל אחד מבני הזוג ילך לדרכו. בדרך ארוכה הזו ישנם ראיונות של בני הזוג מדי תקופה, הצגת מסמכים, חקירות ביטחוניות ועוד. עורך דין אזרחות ישראלית ידאג לכך שהדברים יתבצעו בצורה מסודרת ללא עיכובים וללא מהלכים מיותרים שאינם נדרשים וכמובן ייצג את הזוג במקרה של סירוב שאין לו הצדקה.

קבלת אזרחות ישראלית- רק בליווי עורך דין מומחה בתחום

אם עבור בן או בת זוג זרים הנשואים לאזרח ישראלי הדברים הם מורכבים, על אחת כמה וכמה כשזהו אדם החי בישראל ורוצה לבנות את חייו בה ללא בן זוג  ישראלי. כאן הדברים מורכבים עוד יותר והתנאים הם לא פשוטים. בכל מקרה הסמכות לאישור מתן אזרחות ישראלית היא בידיו של שר הפנים היכול לקבוע לכאן ולכאן. החוק אינו חד משמעי וישנם מספר דיני הגירה. לכן תפקידו של עורך דין אזרחות ישראלית הוא חשוב ויכול לעשות את ההבדל בין אישור לבין סירוב. עורך דין אזרחות ישראלית צריך להתמקד ולהתמחות בתחום זה, להיות בעל ניסיון רב בליווי תהליך ההתאזרחות בהצלחה במצבים שונים ומורכבים. חשוב גם לבחור עורך דין שישרה תחושת ביטחון בתקופת אי הוודאות שקודמת לקבלת האזרחות.

משרד עורכי דין הראל נבון עוסק בכל הקשור לפן האזרחי- מנהלי כולל ענייני הגירה והתאזרחות ומלווה רבים עד לקבלת אזרחות מלאה. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין אזרחות ישראלית

עורך דין לענייני אזרחות ישראלית

אזרחות היא המעמד הגבוה ביותר שיכול אדם לקבל במדינה בה הוא שוהה. כל עוד אדם לא נולד במדינה כלשהי או שהוריו לא נולדו בה, הדרך לקבלת אזרחות בה אינה פשוטה. אפילו ארה"ב אינה ממהרת לתת אזרחות ואפילו גרין קארד שמקנה לאדם מעמד תושב קבע בלבד. גם בישראל קבלת אזרחות אינה מובנת מאליה כלל. אדם שאינו יהודי נדרש לעבור תהליך ארוך עד שיקבל מעמד אזרח. כאשר מדובר על אדם זר הנשוי לאזרח ישראלי הדברים יהיו פשוטים יותר אך גם כאן זהו תהליך ארוך שחשוב לעבור בליווי עורך דין לענייני אזרחות ישראלית שימצא את הדרכים כיצד להפוך את הדרך הארוכה בכל מקרה לקלה ופשוטה יותר.

מה כולל התהליך אותו ילווה עורך דין לענייני אזרחות ישראלית?

כאשר מדובר על בן/ בת זוג של אזרח/ית ישראלי/ת הדברים כאמור מעט פשוטים יותר אך עדיין קבלת האזרחות אינה מובנת מאליה. הזוג יעבור במשך מספר שנים ראיונות מדי תקופה כדי לוודא שאכן זהו קשר שמטרתו היא בניית בית ולא פחות תמכך. הזוג יידרש להציג תמונות כדי להוכיח את מהות הקשר ובן/ בת הזוג יצטרכו לשהות בישראל במשך זמן ברצף כדי שדברים יתקבלו והתהליך ימשיך. עורך דין לענייני אזרחות ישראלית יוודא שבהדרגה יקבל בן הזוג הזר מעמד המתקרב יותר ויותר לקבלת אזרחות. אם בתחילת הדרך הוא מגיע עם וויזת תייר בלבד, בהמשך יקבל וויזת עבודה ושהיה ארוכה, לאחר מכן עמד תושב זמני, תושב קבע ובסופו של דבר תגיע גם האזרחות המיוחלת.

מדוע חשוב לעבור את התהליך בליווי עורך דין?

דיני הגירה אינם פשוטים. לא קיים חוק אחד ברור וחד משמעי אלא  ישנם דיני הגירה שונים המדברים על מצבים שונים כך שנדרש ידע רב בחוקים אלה. גם ההתנהלות מול הרשויות ובראשן משרד הפנים האמון על מתן אזרחות ישראלית אינה פשוטה. אם אדם לא מקבל אזרחות או לפחות מעמד של תושב קבע משמעות הדבר היא בסופו של דבר גירוש. לכן עורך דין לענייני אזרחות ישראלית צריך להיות מעורב בדברים מהרגע הראשון, לוודא שהכל נעשה כפי שצריך ובהתאם לחוק וכמובן לייצג ולהילחם על קבלת האזרחות במקרה שהמדינה מסרבת לכך ללא סיבה מוצדקת.

משרד עו"ד הראל נבון מתמחה במשפט האזרחי- מנהלי ומייצג אזרחים בעניינים שונים המתנהלים מול הרשויות, לרבות ענייני הגירה וקבלת אזרחות. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הוצאת ויזה לזר

ישראל היא מדינה מתקדמת, אבל כשזה מגיע להתאזרחות ואפילו להוצאת ויזה לנתין זר לפעמים נדמה שאנחנו עדיין בימי הביניים. כמדינת הלאום של העם היהודי, לישראל יש מסלול התאזרחות במסגרת חוק

קרא עוד >>
עורך דין אשרות
עורך דין אשרות

אישור עבודה למומחים זרים מומחים זרים ממלאים תפקיד חשוב בקידום פרויקטים במשק ובתעשייה הישראליים. למרות זאת, רשות האוכלוסין מערימה קשיים בירוקרטיים בדרך לקבלת אישורי עבודה. הניסיון המצטבר מלמד שליווי משפטי

קרא עוד >>
הסדרת מעמד בת זוג זרה

זהו סיפור שחוזר על עצמו בוואריאציות שונות מאות פעמים בכל שנה: אזרח ישראלי מטייל בעולם, פוגש אישה בנסיבות כאלה או אחרות. השניים מתאהבים, מטיילים יחד או חיים יחד כמה חודשים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: