ביטול גירוש מישראל

כאזרחים ישראלים אנחנו חסינים מסכנת גירוש. חלק מהעניין של 'להיות אזרח' זו הידיעה שכאן זה הבית וגם אם נעשה עבירות חמורות ונרצה מאסר ארוך אף אחד לא יכול להעלות אותנו על מטוס ולגרש אותנו. עבור נתין זר שחי פה תמונת המצב מאוד שונה. מראש, שהותו קצובה פה על פי האשרה שברשותו, וכל חריגה מהתנאים, גם אם מדובר על עבירה קלה, חושפת אותו לסכנת גירוש. רק לאחרונה ראינו ב'פרשת הילדים הפיליפינים' שאפילו ילדים שנולדו פה, התחנכו במוסדות חינוך ישראליים וחשו ישראלים לכל דבר, נאלצו לבסוף לעזוב את הבית היחיד שהכירו משום שהם אינם אזרחים ישראלים.

גישה דרקונית לבני זוג זרים

מבין הזרים שחשופים לסכנת גירוש מישראל בני זוג זרים של ישראלים נמצאים במקום גבוה. ישראלים רבים טועים וחושבים שהאזרחות שלהם מעניקה באופן אוטומטי הגנה גם לבני הזוג שלהם. האמת הפוכה, מדינת ישראל אינה מעוניינת בהשתקעות של זרים שאינם יהודים. צריך לזכור שבמשך שנים ארוכות משרד הפנים נשלט על ידי מפלגות דתיות, וגם אם לא קיים נוהל רשמי כנראה יש גורמים ברשות האוכלוסין שלא רואים בעין יפה את הזוגות המעורבים האלה. חוק האזרחות אמנם מתיר לכל ישראלי להביא לישראל בן זוג זר (מלבד במקרים שבני הזוג הם נתינים של מדינת אויב – עניין שפוגע מאוד בערבים ישראלים שמתחתנים עם בני זוג פלסטינים), אבל בחינת המעמד היא קשוחה והכוח הרב שנמצא בידי פקידי רשות האוכלוסין מאפשר להם הרבה פעמים למצוא עילות טכניות בגינן בני זוג רבים של ישראלים מוצאים את עצמם בסכנת גירוש.

מומחית בביטול גירוש מישראל

הבשורות הטובות הן שבמידה והקשר הזוגי אמיתי ומשמעותי, עורך דין טוב בדרך כלל ימצא אוזן קשבת. עורך דין שמתמחה בדיני הכניסה לישראל ידע לנווט את ההליך המנהלי משפטי לחוף מבטחים. בין המשפטנים המובילים בקטגוריה זו ניתן למנות את עורכת בר נבון שמכירה היטב את דיני הכניסה והשהייה לישראל ואת כל הפסיקות הרלוונטיות, וכבר הצליחה, פעמים רבות, להביא לביטול החלטת גירוש של בן זוג זר מישראל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

סיוע בהתאזרחות בן זוג

גם אהבה צריכה ויזה יותר ויותר ישראלים שמחליטים לקשור את גורלם עם בני זוג זרים, מגלים בדרך הקשה שמדינת ישראל לא תמיד מקדמת את הבחירה שלהם בברכה: סירוב כניסה לישראל,

קרא עוד >>
הוצאת ויזה לזר

ישראל היא מדינה מתקדמת, אבל כשזה מגיע להתאזרחות ואפילו להוצאת ויזה לנתין זר לפעמים נדמה שאנחנו עדיין בימי הביניים. כמדינת הלאום של העם היהודי, לישראל יש מסלול התאזרחות במסגרת חוק

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: